Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeW takim razie podwojne slowa uznania dla Foreja!!! Za kazdym razem Bukowski przechodzil obok niego na prostej jak przecinak, a ten mu sie odgryzal na winklach. To samo widzialem na pierwszej rundzie, tyle ze walka wtedy byla z Pawlem Szkopkiem, ktory zadziwiajaco slabo jechal w treningu. Ponoc przed wyscigiem wymienil silnik, moze tez na jakis lepszy :-0 Zreszta i Kaldowski w ostatniej rundzie byl bardzo szybki na prostych. Widac ze po Czeskich rundach co niektorzy sa juz zbyt pewni siebie, wierzac w niemoc komisji technicznej w Poznaniu !!!
OdpowiedzNie kolego, nie wymeniłem silnika tylko go naprawiałem w nocy w niemczech a na treningach jechałem tylko 5 okrążeń, bo właśnie ten silnik się zepsół i połamałem przez to żebra, więc może nie pisz ponoć, tylko sprawdź fakty. Silnik wymieniałem w Brnie na stary silnik Evila z 2006 roku.
Odpowiedza o ktorej nocy mowisz?
Odpowiedzpoślubnej ;-)
OdpowiedzProponuję, ustalcie najpierw fakty z evilem zarówno odnośnie silnika jak i połamanych żeber, bo powoli sie już Panowie gubicie w tych krętactwach :)
OdpowiedzYeti proponuję jeszcze raz przeczytać mój post i evila, bo widać nie umiesz czytać ze zrozumieniem
Odpowiedzto kiedy wyjmowałeś silnik i kiedy połamałeś żebra ?
OdpowiedzChyba kiedy wymieniałem, bo o tym była mowa. Wymieniałem w Brnie na silnik z 2006 roku, który Olaf dostał od naszego motocykla-dawcy a na którym pierwotnie miała jeździć Monika Jaworska czy Paweł Isański ale po targach się rozmyślili a motocykl stał sobie u jednego z Warszawskich dealerów Triumpha - częściowo rozebrany, swoją drogą to motocykl dawca dla wszystkich którzy się ścigają na Triumph'ach a potrzebują jakiś części. Olaf potrzebował po Grandysach silnik i go sobie wziął ale ledwo zdążył dotrzeć a ja swój zdołałem zatrzeć, bo nie sprawdziliśmy oleju i się zatarł. wtedy Olaf zdecydował, że dla dobra sprawy odda mi go z powrotem i tak uczynił. Jeżeli chcecie jaśniej to zapraszam do naszego namiotu, bedzie tam przedstawiciel importera i on Wam przedstawi korzyści płynące z jazdy na produktach marki Triumph.
Odpowiedzheheheheheheh wygranych sie nie rozlicza ze skutkow ani sposobow o nich sie pisze w encyklopediach.........
Odpowiedzzaaaaraz... było tak: I runda WMMP, podwójna dla STK 600, wywala uszczelniacz zębatki zdawczej, dzwon w cholerę, żebra popękane, jest wesoło, targamy silnik, lecimy do Niemiec, silnik zostaje naprawiony (wymiana uszczelniacza). szpej gwizda, jak głupi, dwa wyścigi zaliczone, pozycje II i I. II runda WMMP w Brnie - pechowo na kwalifikacjach, silnik idzie się paść, no to myślę, pojechałem sobie... targamy fabryczny, ledwie dotarty silnik z mojego motocykla, szybki przeszczep do motocykla Pawła i tyle w temacie. zwycięstwo w deszczowym wyścigu. ogólnie fajnie, ale już się nic nie psuje :D P.S. potrzebuje ktoś jeszcze jakiś wyjaśnień? bo chyba założę bloga dotyczącego tych wydarzeń ROTFL!
Odpowiedza paweł pisał że to stary silnik a ty ze ledwie dotarty..... cos chłopaki sciemniacie
Odpowiedzweź pod uwagę, że stary nie oznacza zajeżdżony, tu chodzi o rok modelowy... silniki z modelu 2009 są konstrukcyjnie poprawione względem wcześniejszych wersji i bardziej wydajne. jak chcesz się dopatrywać jakiejkolwiek ściemy, to cóż, życzę szczęścia :) miałem okazję rozbierac na części silnik z Pawłowego Trumpeta i zapewniam, że jest w specyfikacji STK, bez żadnych niedozwolonych modyfikacji. jak ktoś ma wątpliwości, to istnieje instytucja protestu, komisja techniczna, możliwość rozbiórki sprzętu i takie tam, tylko, że czasu i kasy na to szkoda... z poważaniem, Olaf :)
Odpowiedzto dlaczego Pawła motocykl jest zawsze szybszy od Marka ? I po co te zamiany motocykli na kwalifikacjach między nimi ? W ubiegłym roku Paweł jechał Superbikiem i też się zamieniał na ostaniej rundzie ( oraz Pucharze Europy) z Markiem (który startował w stockach), aby mogł być szybszy w wyścigu...
OdpowiedzBo to nie był żaden Superbike tylko Stock na którym startowałem w Pucharze Europy. Silniejszy był dlatego, bo akurat mój silnik był po prostu 2 konie lepszy a ja cięższy 10 kg od Marka więc tak zdecydowaliśmy ale tu już wybiegamy w strategię zespołu. Nie ma to jednak znaczenia. Na jednym jak i drugim kręciłem takie same czasy, bo w Poznaniu moc nie ma takiego znaczenia. Rownież w Brnie czas 2.06,9 zrobiłem Marka motocylem, bo akurat silniki są bardzo zbliżone. Różnica jest tylko w zawieszeniu, bo Marek jeździ na twardszej sprężynie i być może to mu zmienimy na najbliższy Poznań. Być może zmienimy również nieco przełożenie, bo po przeanalizowaniu danych wychodzi nam, że Marek mógł być w niektórych miejscach szybszy. Różnice biorą się również z tego, że ja niewątpliwie lepiej potrafię dostroić sobie zawieszenie i nieraz się zamieniamy motocyklami, żeby wymienić uwagi, bo na tym również polega praca w zespole w którym w motocyklach nie ma telemetrii. Czy jeszcze jakieś pytania?
Odpowiedztak, ja mam pytanie, jeszcze watpisz? jest czwartek, a ja ani dymka. i co Ty na to? a reszty nie tlumacz, bo musiałbyś serio, zalożyć bloga i wyjaśniać wszystko od początku wirtualnym malkontentom... :D
Odpowiedzale się tłumaczycie...... a tak poważnie to protesty w polsce nie istnieja i wiedza to nawet dzieci
Odpowiedzja tylko stwierdzam fakt... faktycznie, komisja techniczna w PL miałaby pewnie niejaki problem przy weryfikacji sprzętu :D
Odpowiedzwszystko ekstra, ale ogarnij się, człowieku, trochę. jak już piszesz, to proponuję, aby nazwiska pisać poprawnie. Kenny Foray jest zawodnikiem bardzo doświadczonym, poza tym, potrafi walczyć podczas jazdy i udowodnił Danielowi wyższość podczas wyścigu. przed Bułą jeszcze dużo nauki... druga rzecz, kiedy Szkopek w Poznaniu wymieniał silnik??? nie przypominam sobie jakoś.
Odpowiedz